راهنمای شرکت در مسابقه مبحث علم غیب

مسابقه علم غیب


عمومی    جمعه 16 دی 1401

راهنمای شرکت در مسابقه مبحث علم غیب

مسابقه

1- پس از انتشار لینک آزمون مسابقه (که ساعت ۱۱ صبح روز جمعه 16 دی در سایت و کانال‌های مؤسسه منتشر خواهد شد) در کامپیوتر، موبایل یا ... روی آن کلیک کنید و با مرورگر دلخواهتان (ترجیحا گوگل کروم) وارد صفحه آزمون شوید.

2- نام، نام خانوادگی و شماره موبایل خود را در بخش‌های مشخص شده وارد نمایید (ثبت این مشخصات الزامیست) و سپس گزینه «Next» یا «بعد» را بزنید.

3- در ادامه سؤالات یک به یک به شما نمایش داده خواهند شد. پس از انتخاب پاسخ مورد نظر، گزینه «Next» یا «بعد» را بزنید تا سوال بعد نمایش داده شود. برای بازگشت به سوال قبل و اصلاح پاسخ هم می‌توانید گزینه «Back» یا «قبل» را بزنید.

4- وقتی پاسخ همه سوالات داده شد، حتما روی گزینه «Submit» یا «ارائه» که در پایان آخرین سوال نمایش داده خواهد شد کلیک کنید (قبل از اتمام فرصت آزمون) تا پاسخ‌های شما ثبت و ارسال شود (در غیر این صورت نمره‌ای به شما تعلق نخواهد گرفت).

🔺 تذکر ۱: پس از اتمام ساعت آزمون (ساعت ۱۱:30) امکان ثبت و ارسال پاسخ‌ها وجود نخواهد داشت، لذا لطفا زمان خود را مدیریت نموده و قبل از اتمام فرصت پاسخ‌های خود را با زدن گزینه «Submit» یا «ارائه» ارسال کنید.

🔺 تذکر ۲: اگر سوالی را پاسخ ندهید سوال بعد به شما نمایش داده نخواهد شد، لذا با توجه به اینکه این آزمون «نمره منفی ندارد»، اگر پاسخ سؤالی را نمی‌دانستید، به‌صورت تصادفی هم که شده یکی از گزینه‌های پاسخ را حتما انتخاب کنید.