باسمه تعالی
خواهر گرامی، ضمن عرض تسلیت به شما متذکر می شویم که خواب به هیچ وجه حجیت ندارد. یعنی به کسی جواز عملیاتی شدن آن را نمی دهد. البته استثنائات کمی وجود دارد که شما مشمول آن نیستید. به هیچ عنوان به این گونه خواب ها توجهی نکنید و اگر مرحومه مادر شما وصیتی دارند، به آن وصیت صد در صد عمل نمایید. وصیت نیز باید حتماً کتبی بوده و به مهر و امضای متوفی باشد. در غیر این صورت وجه شرعی ندارد. برای مادرتان در ماه مبارک رمضان یک ختم قرآن نموده و در غیر این ماه نیز برای ایشان طلب مغفرت نمایید.